2012. december 18., kedd

választások lenyomata

bennem és a gyerekben

egy kurzus kapcsán - újragondoltam mit gondolok és miért a politikáról, az itteni beteg demokráciáról, választás szabadságáról és az erdélyi magyar mentalitásomról. 

a kurzust magát egy nagyszerű előadó tartotta , egy nő, egy román nő, egy suceavai nő. a téma: európai mentalitások. nem marad nyomtalanul bennem. egy-egy hétvége után azon kaptam magam, hogy a kurzus témáit beszélem tovább férjjel, barátokkal, gyüliben, munkában... jó volt.



na és akkor Babó. Egyik jóbarátunk, lányunk :) a néppártnál önkénteskedett, a kampány ideje alatt többször nálunk aludt. egy idő után a hatéves kissrác ismertette álláspontját: "én csak azért nem fogok a néppártba iratkozni, hogy A-val találkozzak."

3 megjegyzés:

Ferencz Adél írta...

:))) hát én ezt csak most látom! Nagyon edes ez a Babó! :)))

Ferencz Adél írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ferencz Adél írta...

:))) hát én ezt csak most látom! Nagyon edes ez a Babó! :)))

látogatók 2009 jan 28-tól


View My Stats