2012. december 17., hétfő

a tapasztalat és a mester

nincsenek mindig összhangban. Néha a tapasztalat figyelmen kívül kellene hagyja a mestert és  intuíciójára kellene hallgasson.
Végső soron, ha nem hallgat rá, az is tapasztalat...

magyarul: a tapasztalat azt mondja, az ember lánya ne változtasson hirtlen ötlettől vezérelve frizurát. a mester ajánl valamit, ami jól állna. A férj azt mondja, a mesternek igaza van, jól állna. Az alany vacillál, tetszeni akar, hát bólint, pedig más szándékokkal érkezett a mesterhez.

hiába áll jól, ha mégsem szeretem.

hab a tortán, hogy ilyen frizurával, nagyon fáradtan kell(ett) beszélni a nőiességről.
"barna vagyok, de szép..." az Énekek Éneke szépsége is ezzel kezdi mondókáját.
Ha van a szépségnek definíciója, akkor ... (miért van az, hogy egyértelműnek tűnő dolgokat, mint a szépség, nőiesség, férfiasság vagy a szerelem, olyan nehéz meghatározni?)

azért bátorító, hogy ő is. (Egyszer egy anyák napján kellett szülőknek beszéljek, s a másik "meghívott előadó" - mert nem tudom, minek nevezzem magam sem, szóval a másik nő egy apáca volt, aki az első negyedórában próbálta bizonygatni, hogy azért, mert apáca, még van köze az anyasághoz. Nem vontam kétségbe, hiszen a lelki anyaság komoly dolog, és igenis anyaság, annak minden örömével és fájdalmával. De azon elgondolkodtam, hogy ha ő ezt így gondolja, miért érzi annak szükségét, hogy minket is meggyőzzön róla. ) Szóval én azt a nőiességról szóló előadást nem kezdtem azzal, miért nézek úgy ki, ahogy :D
Evódia feltett néhány fotót, és azok elég beszédesek :) Azért egy tetszik, amelyiken én is rajta vagyok. Aláhúzza azt, amit mondtam, és ami az Énekek Énekében is ott rejtőzik, meg a nőiességben is. hogy egy pillantás, egy tekintet, egy gesztus, egy apró részlet több nőiességet hordozhat besűrítve, mint egy hatalmas szupercsajsziplakát.

ez a bejegyzés persze attól még arról szól, hogy bár jól áll nekem ez az új frizura, mégsem tetszik. És hogy örülök neki, hogy a haj nő, visszanő...

5 megjegyzés:

Lea Mónika írta...

:))))
képet akarok! képet akarok!:D

encóka írta...

arról szó sem lehet, mert nincs. :P

Mike Adina írta...

jól kiszúrsz akkor velünk - képzeljünk el amilyennek akarunk?

encóka írta...

lehetőleg szépnek képzeljetek el. ha meg haragusztok rá, akkor csúnyának :P

máskülönben olyan vagyok, mint te :D breton szempontjából, s a fülem mögé dughatom azt a kevéske hajat, ami elöl van. hátul sem hosszú. s ez a bajom...
az Evódia linkjét jobb, ha meg se nézitek
megkérem Bálintot, csináljon egy előnyös fotót. jó?
de csak privátba küldöm!

Mike Adina írta...

jó lesz!

látogatók 2009 jan 28-tól


View My Stats