2020. február 6., csütörtök

Restart

Újra kedvem támadt a naplóíráshoz.

Ez év elején mondtam - félig viccesen, Mirjámnak,- hogy "ha én egyszer végre rávenném magam, hogy naplót írjak és rendszeresen fussak!" - jobb formában lennék, így is, úgy is.
Milyen jó, hogy a kimondott szóban erő van, és valamit mégiscsak elindít. Azóta többször motoszkált bennem, milyen jó lenne újraolvasni a Babós sztorikat, mert alig néhányra emlékszem, aztán, hogy végülis újraéleszthetném a blogom... miért is ne...

 aztán a gugli véletlenül behozta egy keresésem kapcsán az azonosítómat azzal a régi fotóval ami a bloghoz kötődik a memóriámban, szóval alig egy hónap a kimondott sóhajtól, és újranyitottam a "boltom".

Ki tudja, kitavaszodik, és futni is fogok...

4 megjegyzés:

Józsi írta...

Welcome! Még benne vagy a listaban :)

encóka írta...

:D Thanks!
igazából teljesen meglepődtem azon, vagy valaki egyáltalán észrevette, h ismét nekifogtam.

csillag írta...

Az én listámban is benne vagy. Azt gondoltad, hogy csak úgy ni láthatatlan lettél? :))
Még írjál sokat!

Futrinka írta...

Még jó, hogy most, egy szeptemberi napon, így, spontán, csak kivancsiságból, beléptem ide... A közelmúlt inspiráló pillanatainak a tetőfoka. :)

látogatók 2009 jan 28-tól


View My Stats