2012. szeptember 26., szerda

Bárcsak valaki

lefényképezne minket!... gondoltam magamban hétfőn. Ovi-suliból jöttünk haza Bálinttal, és mivel a rövidítő út a játszótér mellett vezet el... szóval nem az idő lett rövidebb, amíg hazaértünk :D
kockás kis ruha rajtam, szép cipő, sütött a nap, és én felültem a másik hintára.
szinkron hintázás - miért is nem csináltam eddig?
tegnap pedig - megígértem!- megint arra mentünk, megint hintáztunk. (az egyik hinta foglalt volt amikor odaértünk, de a magyar fiú érkezésére a román kislányok elmentek onnét. Babó pedig megkérdezte: anya, ezek angolok voltak?)

tegnap sem fotózott le senki.
gondolom, ma sem fog.
de én raktározom a pillanatokat.
süt a nap...


ennyi kihagyás után, mit is írhatnék? úgy teszek, mintha csak tegnap írtam volna az utolsó pósztot.
sziasztok!

2 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

engem a múlt este elkergettek a szülők (a tekintetükkel) a hintáról. pedig az a hinta kibírt nálam súlyosabb gyereket is...vagy csak gyanús voltam négy hancúrozóval? máskor egyenként viszem, ha hintázni akarok:).
nagyon tetszik a riport. megerősített egy radikális gyakorlati lépésben,amit tervezgettem már. köszi:)

Johanna írta...

Óóóóó, könnyesre kacagtam a szemem. Angolok... Ez volt a hetem legjobb vicce!!!! :)))))))

látogatók 2009 jan 28-tól


View My Stats